معیارهای استراتژی اثر بخش
برخی از این معیار ها شامل : وضوح ، تاثیر انگیزشی ، ثبات درونی ، سازگاری با محیط ، تناسب با منابع ، درجه ی احتمال خطر ، تطابق با ارزش های فردی ،شخصیت های سرشناس ، افق زمانی و میزان عملی بودن استراتژی
فصل دوم
برخی از موسسه‌ها با ویژگی‌های خط تولید خود شناخته می‌شوند گروهی دیگر با نوع تکنولوژی که پایه‌ی خط تولید است توصیف می‌شوند. هر یک از این شرکتها طیف گسترده‌ای از محصولات گوناگون را به مشتریان مختلف می‌فروشند. این مرز مشترک عبارت است از رابطه میان حال و آینده بازارهای تولید که برای افراد برون سازمانی این امکان را فراهم می‌اورد که مسیر حرکت موسسه را بشناسند و مدیریت موسسه را نیز قادر خواهد ساخت که آن را هدایت کند
موسسه‌ها بر حسب بازارشان نیز توصیف می شوند توجه به این اختلافها از آن سبب اهمیت دارد که گاهی مشتری را به خطا به عنوان مرز مشترک رشته فعالیت یک موسسه تلقی می‌کنند 
ویژگی مثبت‌تری را در مورد مرز مشترک می‌توان با استفاده از زمینه بازار تولید به دست اورد ویژگی مفید دیگر خط مشترک به توسط بردار رشد به دست می آید و حاکی از مسیری است که موسسه با توجه به موضع کنونی بازار تولید خود در آن حرکت می کند
راه سوم برای مشاهده خط مشترک عبارت است از جداکردن ویژگی های فرصت های منحصر به فرد موجود در قلمرو فعالیت که به وسیله گستره بازار تولید و بردار رشد معین می شود و از آن چیزی نسیت جز برتری رقابتی
ویژگی سه گانه که در بالا به آن اشاره شد مسیر حرکت موسسه را در زمینه تر کیب بازار تولید در محیط برون سازمانی مشخص می کنند. آنچه باقی می ماند راه چاره دیگری است که برای توصیف خط مشترک و آن استراتژی است.
http://griffinevlb47147.newsbloger.com/470358/پمپ-وکیوم-آبی-خوب

چگونه نیروهای رقابتی استراتژی را شکل می‌دهند

ارزیابی استراتژی بازرگانی

نقطه ‌نظر استراتژیست صنفی

تولید ,، ,مشترک ,خط ,موسسه ,های ,بازار تولید ,مرز مشترک ,موسسه را ,خط مشترک ,بردار رشد

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مرکز تجاری بین المللی پانوراما عرضه محصولات خانگی ارگانیک حکمت کهن دانلود کتاب های دانشگاهی نوشته هایی برای خواندن گروه های آموزشی شهرستان کلاله حمل بار تهران سنجش ناحیه 4 تبریز سریال های ترکی در حال پخش