تکنولوژی: از نقطه ‌نظر استراتژیست صنفی حرکت‌های تکنولوژیکی برای یک سازمان پایدار نه‌تنها سریع‌تر بروز می‌کند که برای دستیابی به فرصت‌ها مشکل‌ترند این حرکت‌ها شامل کشفیات علمی تاثیرات ناشی از توسعه‌های محصول بهبود ماشین‌الات و فرایندها و پیشرفت خودگردانی(اتوماسیون) وپردازش داده‌ها است.
اکولوژی(بمب‌شناسی) در گذشته این مکان وجود داشت که ویژگی‌های فیزیکی محیط نادیده انگاشته شود و تنها به توسعه صنعتی منحصر گردد. اما با افزایش حساسیت محیط فیزیکی در تمامی فعالیت‌های صنعتی این ضرورت پدید آمد که برای رعایت قوانین توسعه مورد‌نظر و حتی عملیات آن و چگونگی تاثیر معیارهای در حال تغییر بر هوا، آب، حجم ترافیک و کیفیت زندگی هر ناحیه(که در آن کارخانه‌ای در شرف تاسیس است) درنظر گرفته شود.
اقتصاد:چون بازرگانی بیشتر با هدایت روندهای اقتصادی همسویی دارد تا با روند قلمروهای دیگر لذا دگرگونی‌های عظیم آن را چندان متلاطم نمی‌کند.
صنعت:اگر چه بسیاری از استراتژیست‌ها مدعی هستند که در مورد محیط صنعتی اطلاعات فراوان دارند فرصت‌ها وتهدیدهای نهفته در آن سبب نا آشنایی و پذیرش محض موقعیت نسبی و استوار رقبا در پرده‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.
جامعه: 
ت: نیروهای ی که برای هر موسسه بازرگانی اهمیت دارند نیز گسترده و پیچیده‌اند
اگرچه مسیر نیست که به ‌درستی اهمیت چنین روندهای فنی اقتصادی،اجتماعی و ی و نیز امکانات موجود برای استراتژیست یک تجارت یا موسسه خاص را بدانیم و آنها را به روشنی بیان کنیم اما برخی مسائل ساده برای ما واضح است ارزش‌های در حال تحول منجر به نقشی باژگونه می‌شوند که تجارت باید ان را ایفا کند.
آگاهی به توانایی‌ها و محدودیت‌ها برای یک شرکت همان‌قدر میسر(اما مشکل) است که مراقبت موثر نسبت به محیط در حال دگرگونی
توانایی‌هایی موسسه که تشکیل منبعی را برای رشد و وسعت عمل می‌دهند در وهله نخست از تجربه تولید و بازاریابی یک محصول یا خدمت سرچشمه می‌گیرند.در عین حال این توانایی‌ها از سه زمینه‌یاد شده در زیر ناشی می‌شوند.(الف) توانایی‌ها و ضعف‌های افرادی که سازمان را تشکیل می‌دهند.(ب) آن مقدار از توانایی‌های فردی که مصروف وظایف مشترک می‌شوند.(ج) کیفیت هماهنگی تلاشهای فردی و گروهی 
توانایی ‌متمایز و ویژه یک سازمان چیزی است فراتر از ان چه که به چشم می‌آید و به یاری آن می‌تواند کاری را به طور ویژه خوب انجام دهد. برای شناسایی توانایی‌های نهفته و جانبی که می‌توان آن‌ها را به سوی فرصتی سود‌اور جدید سوق داد. کار را باید با بررسی خط تولید کنونی و با تعیین نقش‌هایی که می‌توان در بازار داشت آغاز کرد.
http://israeluuvu49506.blog-mall.com/202892/پمپ-وکیوم-آبی-خوب

چگونه نیروهای رقابتی استراتژی را شکل می‌دهند

ارزیابی استراتژی بازرگانی

نقطه ‌نظر استراتژیست صنفی

یک ,محیط ,حال ,موسسه ,استراتژیست ,توانایی‌ها ,در حال ,را به ,که برای ,‌نظر استراتژیست ,توانایی‌ها و

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

IRBTC - Welcome To Iranian BTC Miners Site وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان وبلاگ سیب های سرخ کولر گازی ال جی 24000 بسم رب الشهدا و الصدیقین جواب سوالات باشگاه کارگزاری آگاه [آپدیت 1399] معرفی اماکن تاریخی و دیدنی اصفهان اجاره خانه در ترکیه سایت عاشورا جراح زیبایی